Blogi

Haluatko maksimoida digitaalisen markkinointisi tuoton?

Kirjoittanut Jouni Koistinen | 30.7.2024 5:47:28

Minä olen digistrategi Jouni Koistinen. Minulla on sinulle tärkeä kysymys.

 

Haluatko maksimoida digitaalisen markkinointisi tuoton ja ottaa käyttöön dataan perustuvat päätökset? 

Jos vastaat kyllä, niin Maximize ROI -palvelumme avulla tämä on mahdollista! Aloitamme nykytilanteesi analyysillä ja käynnistämme tulosta tuovan toimintamallin yhdessä.

Katso videolta, miten maksimoit markkinointisi tuoton!


Maximize ROI perustuu huolelliseen suunnitteluun, selkeisiin teknologiavalintoihin, tiimisi valmentamiseen ja tehokkaaseen kampanja toteutukseen. Olen työskennellyt mainos- ja digitoimistossa yli 35 vuotta ja auttanut satoja yrityksiä menestymään tuhansissa projekteissa. Viimeiset viisi vuotta olen keskittynyt Growthworks-konsultointiin, mikä on kansainvälinen verkosto ja  erikoistunut yritysten digimarkkinoinnin kehittämiseen.

 

Mikä on ongelma?

Yrittäjät, markkinoijat ja pk-yritysten omistajat kohtaavat seuraavat haasteet:
• Miten saada kokonaiskuva yrityksen digitaalisen markkinoinnin nykytilasta?
• Miten valita parhaat kehityspolut kasvuun? 

Tarjontaa on paljon, guruja joka kanavassa - mutta mikä tuottaa tulosta? 

• Miten hyvin ymmärrät nykytilanteesi ja kaikki siihen vaikuttavat tekijät? 
• Kuka pyörittää yrityksesi digimarkkinointia – sinä vai ulkoistettujen palveluyritysten joukko? 
• Saatko nykyisellä budjetilla hyviä tuloksia? Nämä ovat niitä kysymyksiä, joita sinäkin varmasti pohdit tällä hetkellä.

Esittelen videolla sinulle  käytännössä testatun toimintamallin, mikä ratkaisee tämän ongelman. (Klikkaa alla olevaan kuvaan.)

Tämä toimintamalli koostuu kolmesta vaiheesta ja yhdeksästä askeleesta, joilla otetaan kokonaisuus haltuun ja digimarkkinointia voidaan johtaa ja toteuttaa tuloksellisesti. Voit ladata pdf:n Maximize ROI - palvelusta.

Kokonaisuuden toimivuus on avain menestykseen. Liiketoimintasi tavoitteet antavat suunnan ja mittarit kasvulle, olipa kyseessä sitten  myyntieurot tai tarjousten määrät.

Monia yrityksiä johdetaan harhaan keskittymällä vain yhteen asiaan digimarkkinoinnissa. Kuinka moni on viimeisen vuoden aikana tarjonnut sinulle Google-hakusanamainontaa ratkaisuksi näihin markkinoinnin haasteisiin? 

Ostettu mainonta on vain yksi osa kokonaisuutta. Liikennettä ei kannata ostaa ennen kuin ostopolku on valmis. Kaikki yhdeksän kohtaa tulee toimia kokonaisuutena ennen kun on oikea aika skaalata digimarkkinointia.

Minulla on ehdotus sinulle:

Jotta onnistut jatkossa paremmin, varaa aika kanssani ja käydään läpi digimarkkinointisi nykytila. Ajan varaamisen jälkeen saat minulta sähköpostissa palaverin agendan. Noin tunnissa saat selville, kuinka voimme auttaa sinun yritystä.